fredag 18 november 2011

Trevlig helg



Hej svejs !

Mysigt med fredagen...ännu mer när man är ledig.
Vad ska ni hitta på helgen ?
Julpyssel kanske ?



Idag bjuder jag på lite utomhus bilder från
vårt entre.




Och från vårt blivande hall. Vi har en öppen spis där men just nu så får det vara med levande ljus och pynt istället.

Men gissa om jag längtar till den dagen när vi kan ta mot kommande gäster med sprakande brasa...

Idag har det blivit födelsedags förberedelser ,fixat ärenden och en mysig fika med en god vän.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg ! TACK att ni tittar till mig och lämnar så rara kommentarer!

Må så gott !

kramar Sirpa

12 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

tittar in och önskar dig en mysig helg...gott att vara ledig! Kramis semlan

Vilmas Hus sa...

Detsamma önskar jag dig! Vi ska julpyssla i helgen, baka pepparkakshus och lussekatter. Det ska bli mysigt!

Kram Charlotte

Unknown sa...

Skönt med helg, även om jag har haft en lugn vecka så är det alltid skönt. Hoppas det gick bra idag....

Kram Anna

Fröken Agnes sa...

Hej!

Visst är det härligt med fredag! Låter som du haft en mysig dag. I helgen blir det pyssel och lite annat mys.

Ha en fin helg!

Kram Jenny

Vitspets sa...

Fina bilder .... Jag skall på julmarknad på smultrongården . Ha en trevlig helg Kramar Karina

Norregård sa...

Ha en bra Helg du med:))

Kram Malin

Norrfrids Eija sa...

Äpplen ATT DEKORERA MED ÄR SÅ FINT! Ska nog ha några i julgrupperna jag också...
Ha en fin helg nu med dina nära o kära!
Eija

Anneli sa...

Härligt med en öppen spis.
Det är fint nu med tycker jag med levande ljus inuti.....

Ha en fin helg,
Kram Anneli.

Unknown sa...

Hej Sirpa!

Mysigt du har gjort de me mossa och äpplen.
Vi hade en jätte mysig helg, så skönt och få komma bort så ibland. Här ska det bli lite pyssel i helgen tänkte jag. Önskar dig en mysig helg, roligt me lite födelsedagsfirande.

Kramar

Vita små hjärtan sa...

Ja vad mysigt att kunna elda på riktigt!
Ha en trivsam helg.
Kram Agnetha

Vintage House sa...

Hej
en öppenspis i hallen wow det låter helt fantastiskt...
härligt vackert med äpple..
ha nu en mysig och härlig helg
kram
sandra

fem barns mamma sa...

Detsamma:-)
Här kämpar jag med min förkylning, men imorgon ska jag försöka kurera mig med min årliga advents-tripp till Tibro!
Hur mår du? Gick det bra i eftermiddag?
Hoppas jobb-helgen blir bra!

Kram Emma