lördag 2 juli 2011

Funderingar...

Hej!

Jag går och har lite funderingar att måla om våran säng och nattduksborden.
Vi har haft dom i ett antal pr och färgen börjar bli så gul vit.
Kanske lite mer i vitt...

Ha en fin lördag! Hoppas att solen har tittat fram hos er med efter regnet!

Tack alla rara för era fina kommentarer! Jag bloggar via mobilen fotvarande.
Försöker svara så gott  och många gånger skriver jag ett kommentar och sen försvinner allt...och då blir man inte jätte lycklig...
Vi hörs!

Kram



7 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej!!!!
Hoppas du har det bra!!!!
Kramar Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att du har en underbar lördag.Kraaam Rita ♥

Anonym sa...

Ha en underbar lördag nu ska jag göra våfflor till familjen som alla är sugna!

Fröken Agnes sa...

Hej!

När man har mycket vitt finns det alltid något som har gulnat tycker jag;)) Man får invänta regnigare dagar för sådana projekt, eller vad säger du? Hoppas du får en riktigt fin lördagskväll!

Kram Jenny

Tina sa...

Varför inte prova en ljus grå nyans, den gulnar inte...

Kramen på dig!

Madame Edith sa...

Hoppas att allt är bra med dig.

Kram/M

Rose Garden Malevik sa...

De e kul å förändra lite ibland :)
Hoppas helgen e bra
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan