lördag 18 december 2010

Längtar till våren ...

























































































Jag satt och tittade på gamla bilder ...
Hittade dessa och fick en sådan längtan till våren .
Värmen och äppelträden. Ljuvligt !
Jag och Jennifer hade en  sån mysig eftermiddag förra
vår i  vår an trägård...
Tog dessa bilder då och i sista bilden är även jag med :)
Närmare än det kanske  ni aldrig kommer  :)
Men det ska faktiskt bli riktigt mysigt med julen också.

Kram Sirpa

11 kommentarer:

Norregård sa...

Kul att få se Dig;o)

Ha det bra!!
kram Malin

Villa Vinkelhaken sa...

Längtan till våren kommer ju alltid nu när det är snö. Men just nu längtar jag till jul! =)

Ha det bra!
Kram Jenny

Majas skafferi sa...

Hej! Vilket fint hus ni har! Riktigt ståtligt..
Våren ser också härlig ut på dina bilder,tänk egentligen vilket härligt land vi bor i, med 4 årstider. (Dock kunde vintrarna vara något kortare..:)
Men först, innan det våras, ska vi ha en GOD JUL helg!
Ha det bra!

Anna-Lena sa...

Hej Sirpa!

Världen är allt bra liten. Norrskenet känner jag igen. Var på er husvisning och tyckte att det var det vackraste huset i världen. Min make frågade faktiskt mäklaren varför man säljer ett sådant perfekt hus och mäklaren svarade att i funnit ert drömhus i Hjo. Där ser man. Ert "nya" hus ser fantastiskt vackert ut. Nu ska jag kika runt lite i din fina blogg.

Kram Anna-Lena

Inspiration i vitt sa...

tack du rara för din gulliga kommentar, jag blir såå glad.Vilka härliga somriga bilder, känns långt borta nu men tiden går så fort så snart är vi där igen. Kram på dig/Ingela.

Huset vid ån sa...

Hej Sirpa!
Vad kul att få se en bild av dig, alltid trevligt att ha ett ansikte på bloggerskan, du ser så söt ut....

Vilka underbara bilder du bjuder oss på, jag kan riktigt känna den goda äppeldoften....
Snart är vi där, tiden går så fort....

Men som tur är så älskar jag alla årstider, så nu får man njuta av julen först....

Hoppas att du får en fin o stämningsfull sista advent med familjen!

JulKramar till dig/ Therese

liven sa...

Så fine bilder!!
Både av dere og av naturen!
Om noen dager er det jo "solsnu".....da går det mot lysere tider!
Snart er det vår!
Ønsker deg en fin 4.søndag i advent :o)

Ett Vitare Hem sa...

Snart kommer min vårlängtan också bara julen är över så får det gärna bli vår igen....
Ha en fin dag!
Kram/Lena

hagagården sa...

Hej
Tack för titten,vilka underbart fina sommar bilder du visar,man längtar verkligen till sommaren.
Kram o ha en fin söndag.
ninni

Fågel Blå sa...

Hej min vän!
Så fina bilder!
Ha en fin Söndag!
Kram Kathrine

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Tack för titten och din snälla kommentar.
Vilket vackert hus ni har.
Underbara sommarkort, jag längtar!
Ha en bra Advent!
Kram Anette